Ce concours est fini. Félicitations au designer gagnant bo_rad
!
Informations générales
Nom à intégrer au logo
Openly
Slogan à ajouter au logo
Non-spécifié
Description de la société et de son public cible
Openly is a forward thinking software company that provides corporates and funded start ups with bleeding edge consultancy and software delivery. We build web app, mobile app, APIs and do software integration projects with large corporate customers.
We are advocates of lean and agile development practices using the best techniques for rapid prototyping through to rock solid scalable production software designed to run in the cloud.
We work with three types of customer, enterprise corporates, technology start-ups and digital agencies.
Our passion for technology and our ability to deliver on time every time sets us part from our competition.
Secteur d'activité
Non-spécifié
Style graphique
Types de logo
Typographie
Pictogramme
Logo à utiliser
Non-spécifié
Couleurs préférées
See current website openly.co
D'autres exigences de couleur
Non-spécifié
Caractéristiques
Classique
Moderne
Mature
Jeune
Féminin
Masculin
Ludique
Sophistiqué
Économique
Luxueux
Voyant
Calme
Minimaliste
Complexe
Subtil
Évident
Inspiration de design
Non-spécifié
Références
Pièces jointes
Pas de fichiers
Autres notes
The logo needs variations that work well on light and dark backgrounds. We are called Openly because thats the way we do things this should be reflected in the logo.
We are not too keen on the idea of having a separate logo, our preference would be to have the text as the logo. Clever text would be great.
We are happy to change our brand colours.
The colours should be flat.
The text should be bold enough to stand out on bold/bright back ground colours.
The logo will predominatley used on our website, so this is where it needs to look best.
We would prefer to have lower case text rather than upper case.
Si vous utilisez des polices qui nécessitent une licence, vérifiez auprès du client qu'il est d'accord. Pour des raisons de licences, il est mieux de fournir au client les informations sur comment acquérir la police plutôt que de fournir les fichiers actuels.
Le texte des logos doit être converti en vecteurs.