This is a modern Steak Quick Service Restaurant with Digital ordering system. There will be choices of different cuts and grades of steak. It will be freshly cut and grilled before serving. Concept is standing while eating. SRO can stand for Steak Room Only or Standing Room Only. We want to target the upper middle class millennials, and young executives Gen X. We are selling a lifestyle and fun way of eating great quality steak. It will be the "Starbucks" for steak lovers. The interior design is modern with wood furnishings. Japanese Western feel.
Secteur d'activité
Restauration
Style graphique
Couleurs à explorer
Les designers choisissent
Jaune
Couleurs sombres
D'autres exigences de couleur
Not so much red. We want something luxurious that people wants to be seen eating there
Caractéristiques
Classique
Moderne
Mature
Jeune
Féminin
Masculin
Ludique
Sophistiqué
Économique
Luxueux
Géométrique
Organique
Abstrait
Concret
Inspiration de design
IMG-445e247ce1331540228cd36b0c35caf0-V.jpg
il y a 8 ans
29,52 KB
This ia too simple. We want something like this but has more impact and wow factor
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il y a 8 ans
6,68 KB
I like the classic look. The fork and knife can be formed to be part of the logo
Si vous utilisez des polices qui nécessitent une licence, vérifiez auprès du client qu'il est d'accord. Pour des raisons de licences, il est mieux de fournir au client les informations sur comment acquérir la police plutôt que de fournir les fichiers actuels.
Le texte des logos doit être converti en vecteurs.
This ia too simple. We want something like this but has more impact and wow factor