Concours terminé

Harvard MBA Oath - How to persuade someone to care?

Nomadharlap avait besoin d'un nouveau design de Autre et a lancé un concours sur 99designs.

Un gagnant a été sélectionné de 38 designs proposés par 9 designers freelance.

38
participations
9
designer graphistes
1
gagnant

Voici comment Nomadharlap a commencé son expérience autre design graphique

Nom de l'entreprise

MBA Oath

Présentation

The oath is a voluntary pledge for graduating MBAs and current MBAs to “create value responsibly and ethically.” Our mission is to facilitate a widespread movement of MBAs who aim to lead in the interests of the greater good and who have committed to living out the principles articulated in the oath.

We started as a group of Class of 2009 Graduates of Harvard Business School, but the history of the Oath does not begin there. From the Hippocratic Oath to Thunderbird’s Oath of Honor and the Columbia Business School’s Honor Code, professionals, students, and academics have evoked kindred aspirations. We are building upon these essential efforts to create a community of MBAs with a high standard for ethical and professional behavior.

We are now a broad coalition of MBA students, graduates and advisors, representing over 250 schools from around the world. We are partnering with the Aspen Institute and the World Economic Forum. We want our degree to mean something more than it currently does. This oath is our way of laying out the principles of what we think an MBA ought to stand for.

We hope the Oath will: a) make a difference in the lives of MBAs who take the oath b) challenge other MBAs to work with a higher professional standard, whether they sign the oath or not and c) create a public conversation in the press about professionalizing and improving management.

Parlez-nous de vous et des personnes que vous souhaitez cibler

Harvard 2nd year MBAs (class of 2010) who are 2 months away from graduating and going back to their professional careers. This audience is constantly bombarded with information and events and very hard to be persuaded to spend 10 minutes on someone. The one common place we are planning to market our campaign is in the classrooms where each of the MBAs shows up 1-5 times a week.

Exigences

We are planning a 2 week campaign titled "My Oath". This campaign will canvas the campus and classrooms in 2 stages with two aims: 90% of the people should be motivated to go to the mbaoath.com website and read the oath; more than 50% of the class of 2010 (900 students) should sign it.

We like blues and whites but are very open for any creative, pro-looking ideas, this should NOT be a Harvard/Crimson design since we want to use it later in other schools as well.

Detailed requirements:

1.*teaser poster* (A3 size) with XXX (name of a classmate) have signed it, will you?
e.g.: "Whitney Petersmeyer has signed it, will you?"

2. *Campaign poster classroom* (A3 size) - same color scheme as teaser, and a follow up excerpt from the actual Oath "MyOath - XXXXXX"

e.g. 1 "My Oath - I will act with utmost integrity and pursue my work in an ethical manner"
e.g. 2 "My Oath - I will understand and uphold, both in letter and in spirit, the laws and contracts governing my own conduct and that of my enterprise."

3. *campaign poster hallway* - full, short version of the oath with "MyOath" title (attached)

Pack personnalisé

314 $US

Mises en avant gratuites

  • Concours ouvert
  • Concours rapide

Produits livrables

PSD
AI
EPS
PDF
PNG
JPG

Nous avons trouvé des concours similaires qui pourraient vous intéresser

145 $US
A Family Dental Practice
design réalisé par Lydart design réalisé par dizzyclown design réalisé par dizzyclown
71
entries
13
designer graphistes
295 $CA
B2B2C is an Montreal, QC, Canada based ISP
design réalisé par LinkMan design réalisé par LinkMan design réalisé par LinkMan
38
entries
7
designer graphistes
145 $US
Online dating social network
design réalisé par Deny Setiawan design réalisé par " Z " design réalisé par uradhura98
13
entries
6
designer graphistes
295 $US
North Beach Village, Fort Lauderdale, FL
design réalisé par Zundweebi design réalisé par Savour design réalisé par VisApp
62
entries
14
designer graphistes
295 $CA
Memoir about depression, anxiety & attempted suicide
design réalisé par Ivan Terzic design réalisé par C.R.Designs design réalisé par Saniya786
114
entries
24
designer graphistes
145 $US
Touring DJ and electronic music producer
design réalisé par g_kriszta design réalisé par g_kriszta design réalisé par g_kriszta
43
entries
21
designer graphistes

Nous avons gardé une place pour votre concours deautre design graphique.

C'est parti!
175 $US
A new video game development studio
design réalisé par brainlesstudio design réalisé par brainlesstudio
8
entries
5
designer graphistes
295 $AU
In this instance, a children's rhyming book in Kindle format
design réalisé par Reddion design réalisé par CSBS design réalisé par CSBS
68
entries
25
designer graphistes
295 $US
commercial and residential plumbing repairs
design réalisé par Meg Jocson design réalisé par Meg Jocson design réalisé par GraphicsBySeanTBogue
86
entries
15
designer graphistes
295 $US
We are a shop for cool gifts, gadgets and other crazy stuff
design réalisé par totovas design réalisé par totovas design réalisé par totovas
48
entries
14
designer graphistes
145 $US
We provide web based software that automates the process of keyword & niche discovery and analysis [NicheReaper
design réalisé par Desainoke design réalisé par Ibrani design réalisé par magicball
12
entries
5
designer graphistes
145 $US
We develop personal productivity app for Windows Phone
design réalisé par Paolojustin21 design réalisé par Enumae design réalisé par Enumae
88
entries
9
designer graphistes