Concours terminé

Logo needed for new Urban music brand. $350

brbros avait besoin d'un nouveau design de logo et a lancé un concours sur 99designs.

Un gagnant a été sélectionné de 127 designs proposés par 44 designers freelance.

127
participations
44
designer graphistes
1
gagnant

Voici comment brbros a commencé son expérience création de logo

Récapitulatif

Brand Name is : Bump & Vibe

Style: Urban/Organic/Hip

Description:
Bump & Vibe is a new brand of Urban/Soul music for people that are too young to be considered old, but too old to be considered young.

They like hip-hop beats but don’t really live the hip-hop lifestyle.

They like today’s music, but don’t always like what it's talking about.

They can still enjoy an evening out, but they don’t like to party every weekend.

They make more money than they used to, but still a long way from being rich.

As rapper Jay-Z would say, “young enough to know what
car to buy, but old enough not to put rims on it…”

Bump & Vibe listeners want lyrics that talk about more than cars, girls, and getting drunk.

When they talk to each other, they like to talk about life, family, and love.

They want music that they're not ashamed to have theiir parents and children to hear them listening to.

Bump & Vibe is music for the Young but Sophisticated.

Primary Target Age:
25 – 35

Musical tastes include:
Alicia Keys and John Legend
....but they also enjoy jazz and other types instrumental music. (Soulive to Miles Davis)

Nom de l'entreprise

Bump & Vibe

Qu'est-ce qui vous inspire et comment imaginez-vous le design de votre entreprise?

Desired Color Scheme:
Organic

Desired Style:
Urban and ORGANIC -see description- age group 25 to 35

Accepted File Formats:
Vector Formats (.eps, .pdf or .ai)

Brand Name is : Bump & Vibe
Description:
Bump & Vibe is a new brand of Urban music for people that are too young to be considered old, but too old to be considered young.
They like hip-hop beats but don’t really live the hip-hop lifestyle.
They like today’s music, but don’t always like what it's talking about.
They can still enjoy an evening out, but they don’t like to party every weekend.
They make more money than they used to, but still a long way from being rich.
As rapper Jay-Z would say, “young enough to know what
car to buy, but old enough not to put rims on it…â€
Bump & Vibe listeners want lyrics that talk about more than cars, girls, and getting drunk.
When they talk to each other, they like to talk about life, family, and love.
They want music that they're not ashamed to have theiir parents and children to hear them listening to.
Bump & Vibe is music for the Young but Sophisticated.
Primary Target Age:
25 – 35
Musical tastes include:
Alicia Keys and John Legend
....but they also enjoy jazz and other types instrumental music. (Soulive to Miles Davis)

Pack personnalisé

350 $US

Mises en avant gratuites

  • Concours ouvert
  • Concours rapide

Produits livrables

AI
EPS
PDF
PNG
JPG

Nous avons trouvé des concours similaires qui pourraient vous intéresser

299 $US
We are a family farm that was homesteaded in 1892 and produce popcorn, food grade non gmo white corn, yellow corn, so...
design réalisé par beklitos design réalisé par beklitos design réalisé par beklitos
101
entries
24
designer graphistes
299 $US
by American Dreams
design réalisé par Olivine design réalisé par Olivine design réalisé par Olivine
172
entries
20
designer graphistes
279 €
Private Equity investment and consulting company. Logo should be simple, clean and trustful. In a trustful blue color...
design réalisé par hassashin design réalisé par Adam07 design réalisé par hassashin
246
entries
54
designer graphistes
499 $US
iOS and Android app development consultant for companies in Gothenburg....
design réalisé par _Bundo_ design réalisé par ♥meila® design réalisé par ♥meila®
361
entries
92
designer graphistes
799 $US
The Corner Pocket is the only smoke-free billiards hall and bar in the Florida Panhandle. It is a historic pool hall ...
design réalisé par gcsgcs design réalisé par A R I A L studios™ design réalisé par andjusticeall
65
entries
15
designer graphistes
499 $US
Not Trump supporters...
design réalisé par aeperi design réalisé par aeperi design réalisé par elis nawati
16
entries
5
designer graphistes

Nous avons gardé une place pour votre concours decréation de logo.

C'est parti!
399 $CA
We give our clients advice to live a happier & healthier life...
design réalisé par double hand design réalisé par morry design réalisé par csoki
52
entries
15
designer graphistes
399 $CA
Films and Documentaries about Endurance Sports / athletes....
design réalisé par Tisha art design réalisé par smARTbrain™ design réalisé par double hand
105
entries
25
designer graphistes
399 $AU
Land and engineering surveying land developers,architects,construction...
design réalisé par afirst99 design réalisé par sabarsubur design réalisé par afirst99
58
entries
11
designer graphistes
299 $US
Cuyuna Company is a Minnesota-based outdoor apparel brand focused on tourist mountain bikers and adventurists.
design réalisé par Ms. Cha design réalisé par M E L O design réalisé par MSchertler
85
entries
10
designer graphistes
299 $US
Law Firm...
design réalisé par Ghot Candy design réalisé par Ghot Candy design réalisé par Ghot Candy
45
entries
16
designer graphistes
299 $US
Transfers services in Guanacaste Costa Rica; Transfer from airports, tours, hotels, private charters...
design réalisé par ZALMA_212 design réalisé par ZALMA_212 design réalisé par ZALMA_212
65
entries
19
designer graphistes