Concours terminé

Suite of product icons for UPGRADE options

ceo.halo avait besoin d'un nouveau design de bouton ou icone et a lancé un concours sur 99designs.

Un gagnant a été sélectionné de 19 designs proposés par 4 designers freelance.

19
participations
4
designer graphistes
1
gagnant

Voici comment ceo.halo a commencé son expérience bouton ou icone

Nom de l'entreprise

iCarhireinsurance.com (coming soon)

Présentation

The company I have set up focuses on the Car Rental market and sells a suite of car rental insurances direct to the customer. It is an online insurance intermediary and will sell products throughout Europe, but predominantly in UK and Ireland. We will give renters unbelievable prices compared with what you pay at the car rental counter. Looking forward to shaking up the car rental companies safe haven!

Parlez-nous de vous et des personnes que vous souhaitez cibler

Core online age groups:

25-34, 45-54 age segments; ABs and those with small children
Wealthy achievers earning more than £50k per annum
Second Home Owners
With increasing number of visiting friends and relatives (VFRs)
Frequent Leisure/ Business travellers
Car Club Customers

Car Hire Targeting Opportunities -

Freedoms (40% of UK Adults: 5.6m):

Enjoy driving and the freedom of the road and does not deem car hire to be bad value for money. Key target for the industry’s future expansion. Target: 45-54s and the 17-34s but with even socio-economic spread.

Practicals (31% of UK Adults: 4.3m):

Take a convenience based, rather than adventurous approach. Renting and attitudinal habits are fairly average. Target: over 65s and retired groups, lower income with young or no children.

Afraids (25% of UK Adults: 3.5m):

Enjoys freedom, but worries about driving in a foreign country. A third prefer to hire the same car they have at home. This group is also sceptical in regard to value for money. Target: 55-64, family stage with children in early teens.

Exigences

There are four simple steps in our online buying process:

Step 1: Choose core product
Step 2: Input Personal Information
Step 3: Tailor your product << ICONS WILL BE USED HERE.
Step 4: Buy

Another name for Step 3 is "Upgrades", where we give the prospect customer an opportunity to add optional extras to his core product. The upgrade options are:

Additional Policyholder (think - adding a family member)
Vehicle Key Replacement (think car keys)
Personal Belongings and Baggage (think car broken into and items gone)
Personal Accident (think broken limbs/bones/death)
Vehicle Rental Cancellation Insurance (think money back)

The suite of icons will be placed vertically in the order you see above and will be located on the left column. To the right will be the product title (as above) and a brief explanation of the benefits in smaller font just below product title.

The background colour of the web page will be white. We are looking for an icon suite that is personable, smart, has the cartoon/plastic feel. Please note most of these products are insurance related therefore they serve a purpose - protect you from a financial loss situation.

A good example of how this positioning will look like is depicted at the following link below. Desired size of icons is about the same as those on this webpage.

http://quote.insureandgo.com/options.aspx

Stay away from using photo images.

Pack personnalisé

254 $US

Mises en avant gratuites

  • Concours ouvert
  • Concours rapide

Produits livrables

PSD
AI
EPS
PDF
PNG
JPG

Nous avons trouvé des concours similaires qui pourraient vous intéresser

145 $US
A bright, fun and playful online shop selling great products and treats for dogs
design réalisé par snige design réalisé par snige design réalisé par snige
16
entries
5
designer graphistes
295 $US
Designs top quality games for the iOS app store
design réalisé par Kolopach design réalisé par visualmoose design réalisé par Kolopach
49
entries
18
designer graphistes
145 $US
My app allows users to sync their iPhone contacts with their Gmail contacts
design réalisé par boyan design réalisé par Yaseen H design réalisé par Yaseen H
44
entries
14
designer graphistes
145 $US
We create applications for the Macintosh platform
design réalisé par alter.ideas design réalisé par EdiSigns design réalisé par tyomgl
13
entries
6
designer graphistes
295 $US
iPad App for presenters, professors and preachers
design réalisé par nDmB Original design réalisé par udma design réalisé par udma
85
entries
31
designer graphistes
145 $US
My app allows users to analyze sales data from their Google Merchant account
design réalisé par Pixtograp design réalisé par Trevorco design réalisé par bluestory
70
entries
22
designer graphistes

Nous avons gardé une place pour votre concours debouton ou icone.

C'est parti!
295 $US
Startup Sauna open sources seed acceleration for most promising startup companies coming from Northern Europe, Baltics and Russi
design réalisé par Cont Sters design réalisé par Cont Sters design réalisé par Joekirei
42
entries
10
designer graphistes
295 $US
ToDoodle is the creator of an iPhone app that helps getting organised, getting rid of bad habits and encouraging good habits
design réalisé par Joekirei design réalisé par Joekirei design réalisé par ikke_998
106
entries
27
designer graphistes
145 $US
An iPhone app for sharing baby pictures with loved ones
design réalisé par ...mcgb design réalisé par Trevorco design réalisé par Edwin0918
82
entries
26
designer graphistes
145 $US
AnswersEdu is a Q&A site for teachers. We have a logo from the sister site (PlanbookEdu), but would like a new icon to represen
design réalisé par Nico Strike* design réalisé par Haimrich
104
entries
32
designer graphistes
145 $US
An internet community
design réalisé par Zarteg design réalisé par Zarteg design réalisé par zalabany
28
entries
12
designer graphistes
595 $US
TopLine Strategies delivers the complete integration and development of sales and marketing technologies to corporations and ins
design réalisé par CARBONBLUE design réalisé par DPKAY design réalisé par CARBONBLUE
132
entries
41
designer graphistes